Здається досить дивним, що сьогодні, в ХХІ столітті, ми змушені говорити про торгівлю людьми не в історичному контексті, а в реальному часі. На превеликий жаль, і зараз, мільйони людей у світі перебувають у рабстві. Звичайно, «нові раби» не носять кайданів, їх не пропонують відкрито на ринках, як то було у прадавні часи, на них ніхто не має легальних прав, тому що у всіх країнах рабство заборонено. Тим не менш, люди перетворюються на «товар», який можна продавати і купувати, використовувати як завгодно, а потім викидати як непотріб. Тому торгівля людьми вважається сучасною формою рабства, і розглядається на міжнародному рівні як злочин, що карається законом.
Український фонд «Благополуччя дітей» у партнерстві з представництвом Міжнародної організації з міграції (МОМ) в Україні за фінансової підтримки Міністерства міжнародних справ Канади при сприянні Міністерства освіти і науки України згідно з наказом № 405 від 08 квітня 2016 року «Про затвердження плану заходів щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2020 року» проводив у місті Києві з 22.11.2017 по 24.11.2017 року першу частину семінару-тренінгу «Методика впровадження програми виховних заходів з протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя». Громадська позиція» у навчальних закладах».
У семінарі-тренінгу брали участь представники Науково-методичного центру професійно-технічної освіти у Запорізькій області Матюріна Тетяна Володимирівна і Тарасенко Олена Сергіївна.
На заході розглядалися такі питання:
ü торгівля людьми як соціальна проблема сучасності;
ü теоретико-методологічні основи програми виховних заходів з попередження торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»;
ü аналіз тематичних блоків програми виховної роботи з питань протидії торгівлі людьми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»:
· блок «Ставлення до себе» (7 – 10 кл.);
· блок «Ставлення до інших» (7 – 10 кл.);
· блок «Ставлення до діяльності» (7 – 10 кл.);
· блок «Ставлення до навколишнього світу» (7 – 10 кл.);
ü логіка побудови та змістове наповнення тренінгів для учнів 11 класів;
ü інші виховні заходи в рамках програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція»;
ü особливості впровадження програми «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» у професійно-технічних навчальних закладах та загальноосвітніх школах-інтернатах.
Упровадження в навчально-виховний процес програми виховної роботи «Особиста гідність. Безпечна поведінка. Громадянська позиція» є ефективним елементом профілактики торгівлі людьми у громаді, а також новітнім методом пропагандистсько-просвітницької діяльності, що гарантує захищеність підростаючого покоління.

.







Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

«Best cook fest» 2016 (ІІ міжнародний етап)